hurmmm,aku ada la kenal seorg budak MCKK ni,
die ni suke sgt CARI PASAL ngn org.
ish ish ish.MAKWE die xde la cm die.
ALHAMDULILLAH :)
HAHA:DD
nama dia ;
AMSYAR RAHIM :P
btw,aku ada pesanan utk kau :
"woy.sedar la diri tu sikit.kau MEMANG PONG dr aku since kau LAHIR lagi.bau kau tu,ish ish ish,x boleh aku nk ckp.tapi terpaksa ckp gak.bau kau tu sumpah macam BAU LOJI:P
hehe.sorry ar.aku just joking je.haha:DD"
p/s : jgn marah aku lak.kau mrh aku,aku bagitau LIYANA:)haha:DD i'm just kidding :p
die ni suke sgt CARI PASAL ngn org.
ish ish ish.MAKWE die xde la cm die.
ALHAMDULILLAH :)
HAHA:DD
nama dia ;
AMSYAR RAHIM :P
btw,aku ada pesanan utk kau :
"woy.sedar la diri tu sikit.kau MEMANG PONG dr aku since kau LAHIR lagi.bau kau tu,ish ish ish,x boleh aku nk ckp.tapi terpaksa ckp gak.bau kau tu sumpah macam BAU LOJI:P
hehe.sorry ar.aku just joking je.haha:DD"
p/s : jgn marah aku lak.kau mrh aku,aku bagitau LIYANA:)haha:DD i'm just kidding :p
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.