Feb 16, 2011

budak PONG!

hurmmm,aku ada la kenal seorg budak MCKK ni,

die ni suke sgt CARI PASAL ngn org.
ish ish ish.MAKWE die xde la cm die.

ALHAMDULILLAH :)

HAHA:DD

nama dia ;


AMSYAR RAHIM :P

btw,aku ada pesanan utk kau :

"woy.sedar la diri tu sikit.kau MEMANG PONG dr aku since kau LAHIR lagi.bau kau tu,ish ish ish,x boleh aku nk ckp.tapi terpaksa ckp gak.bau kau tu sumpah macam BAU LOJI:P

hehe.sorry ar.aku just joking je.haha:DD"


p/s : jgn marah aku lak.kau mrh aku,aku bagitau LIYANA:)haha:DD i'm just kidding :p

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.