Mar 18, 2011

23rd march,

ye tarikh yang paling aku nanti nantikan.hari ambek RESULT SPM!yeay!CS aku nnt datang:)rindu gler ngn KAK HANNAN.'kakak' yg aku syg:)ye nama penuh die :

KAK RASHIDAH HANNAN BT MOHD ROSHDY:)
5th February 1993.

mmg aku ingat smpi la aku form 5:)
aku tak pernah benci die sbb die baik ngn aku walaupun die ni kaki LECTURE.
hehe*jgn mrh suda k.hannan nnt abg muiz lari.

ohhh,good luck to ABG MUIZ skali*bf k.hannan

GOOD LUCK to all kakak kakak HERMANAS 0610:)
esp for my CS and KAK NUR ZARIFAH ZAINURI atau dikenali
KAK ZARIFAH.
ohh die ni kakak kepada kawan aku,zaiful badri atau BAD:)



good luck!
ohhh good luck gak ex-senior dorm aku 2009,

KAK SYAHMIE,K.AIN AYUNNI,K.ASHIKIN & KAK ERNANI:)

good luck kayyy?

ohhh untuk senior ping pong aku jugak.

KAK SARAH NASRUDIN,KAK FATIN NUR ADILAH,KAK AZLIN AND KAK AIN AYUNNI again:DD



alahhhhh,senang senang,semua la yg ade related dengan aku :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.