MUHD SALLEHUDDIN IBRAHIM
ye aku mengaku dulu aku suka die tyme aku drjh 4.
die ni baik but sombong:P die ni anak kepada cikgu ibrahim yg sme kerja ngn mak aku,
sekarang dh tak kot.entah la kenapa aku dulu terpikat kat die ni.die ni okay la gak.
die ni prefect mse skola rndh dlu .ohh ye.
aku hnye sme skola agama je ngn die.skola kebangsaan skola lain.
then aku start tak suke die when aku tau die suka AIMI,anak cikgu hatta:)
aimi tak suke kt die pon.haha:DD
EMY ASYAKIRIN
hah!die ni,ish ish.die ni masa skola rndh mmg rmi la perempuan minat die since drjh 2 lagi.
hebat kn die ni?mne taknye,muka dh hensem,kaya lak tu but satu je.
die mls belajar:DD*sorry
aku dulu tak suke die giler2 sebab die bukannye pandai sgt pon
tapi,,
akhirnya aku tergolong jugak dlm budak budak perempuan yang meminati die.
but officially ak cakap die ni anak kepada kawan ayah aku.
ade related jgak lah dlu.haha:DD
die knl aku sbb si AINAA ZALIKHA pergi bgtau die yg aku suke die,
buat malu je doe.bila ainaa ckp kt die,muka aku mse tu dh merah pdm sbb malu.
siot pnye ainaa,tak pe tak pe.itu kesah dlu.but die pernah tersepak bola kena kepala aku okayy.
then die mntk maaf kat aku.start mse tu la die bru tau kewujudan aku.
siot pnye laki:DD
then aku tak suke die sbb die mempermainkan perasaan aku.aku pon buat bodoh je psl die.
aku hanya study study & study for my future UPSR.
AMIRUL ASYRAF HUSIN
lelaki yang aku suka selepas patah hati dengan emy asyakirin.haha:DDcmbodoh je kn.
ye aku mengaku aku suke die smpi awl tahun form 2.lama kn aku suke die?
tapi kesian,aku hnye bertepuk sebelah tangan je.sedih benoh cter aku ni.
cinta yang tidak dibalas,.haha:DDdie ni anak cikgu aku.
CIKGU JUNAIDAH:)bak kata kawan aku dlu2,bkl mak mertua aku.
siot betul dieorg tuh.
aku kenal die ni since TADIKA lagi okay.
die ni baik la gak tak mcm emy.die ni budak baik.almaklumlah anak cikgu.haha:DD
die ni pon prefects gak mse skolah kebangsaan but die kt bwh aku la.
die prefects biase wlaupun die ni anak cikgu.aku ni TOP 5:)
bendahari je pon but die ni supportive.
yelah.mse aku nk story telling dlu,die ckp gud luck kot kt aku.aku ape lg,bersemangat la.
terus dapat johan:)
okok.gtg:)
ye aku mengaku dulu aku suka die tyme aku drjh 4.
die ni baik but sombong:P die ni anak kepada cikgu ibrahim yg sme kerja ngn mak aku,
sekarang dh tak kot.entah la kenapa aku dulu terpikat kat die ni.die ni okay la gak.
die ni prefect mse skola rndh dlu .ohh ye.
aku hnye sme skola agama je ngn die.skola kebangsaan skola lain.
then aku start tak suke die when aku tau die suka AIMI,anak cikgu hatta:)
aimi tak suke kt die pon.haha:DD
EMY ASYAKIRIN
hah!die ni,ish ish.die ni masa skola rndh mmg rmi la perempuan minat die since drjh 2 lagi.
hebat kn die ni?mne taknye,muka dh hensem,kaya lak tu but satu je.
die mls belajar:DD*sorry
aku dulu tak suke die giler2 sebab die bukannye pandai sgt pon
tapi,,
akhirnya aku tergolong jugak dlm budak budak perempuan yang meminati die.
but officially ak cakap die ni anak kepada kawan ayah aku.
ade related jgak lah dlu.haha:DD
die knl aku sbb si AINAA ZALIKHA pergi bgtau die yg aku suke die,
buat malu je doe.bila ainaa ckp kt die,muka aku mse tu dh merah pdm sbb malu.
siot pnye ainaa,tak pe tak pe.itu kesah dlu.but die pernah tersepak bola kena kepala aku okayy.
then die mntk maaf kat aku.start mse tu la die bru tau kewujudan aku.
siot pnye laki:DD
then aku tak suke die sbb die mempermainkan perasaan aku.aku pon buat bodoh je psl die.
aku hanya study study & study for my future UPSR.
AMIRUL ASYRAF HUSIN
lelaki yang aku suka selepas patah hati dengan emy asyakirin.haha:DDcmbodoh je kn.
ye aku mengaku aku suke die smpi awl tahun form 2.lama kn aku suke die?
tapi kesian,aku hnye bertepuk sebelah tangan je.sedih benoh cter aku ni.
cinta yang tidak dibalas,.haha:DDdie ni anak cikgu aku.
CIKGU JUNAIDAH:)bak kata kawan aku dlu2,bkl mak mertua aku.
siot betul dieorg tuh.
aku kenal die ni since TADIKA lagi okay.
die ni baik la gak tak mcm emy.die ni budak baik.almaklumlah anak cikgu.haha:DD
die ni pon prefects gak mse skolah kebangsaan but die kt bwh aku la.
die prefects biase wlaupun die ni anak cikgu.aku ni TOP 5:)
bendahari je pon but die ni supportive.
yelah.mse aku nk story telling dlu,die ckp gud luck kot kt aku.aku ape lg,bersemangat la.
terus dapat johan:)
okok.gtg:)
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.