Mar 15, 2011

i love my bestfriend:)

yeah definitely.siapa yang tak sayang bestfriend sendiri?kalau tak sayang tu,there's something wrong lerr.haha:DD yaa,mamang aku sayang kawan-kawan aku.

nur arfa nadhirah saipol bahri,

ya.dia kawan dunia akhirat aku.
bila aku dah jadi form 3,baru aku tau siapa kawan aku yang sebenar.
aku mula rapat dengan arfa since masa form 2.
itupon sebab pasal bad:DD
ye aku mengaku dulu aku pernah suka bad.haha:DD
dia ni rumah emerald,kelas 3 tekun:)
aku sayang sangat dia ni.that's why kalau aku buat salah kat die,
mesti aku rasa sangat bersalah sebab apa?
sebab aku sayang dia la.*bkn lesbo ea.


nurliyana sheridean


ya.aku kenal dia since form1 sebab
kiteorang satu dorm tyme form 1 and satu floor tyme form 2 smpi la sekarang.
tyme form 1,aku takdelah rapat sangat dengan die,but macam gitu-gitu la.
tyme form 2,kiteorang lain dorm,tapi satu floor.
die rose 2,aku rose1.*pch rekod smpi form3 dorm 1 je:DD
aku pon sayang dia jugak.aku faham perasaan dia.
kalau dia emo,aku tau cmne reaksi mke die.
aku hanya mampu bersabar je la dengan kerenah dia.
nama pon kawan,mesti la kita kena memahami diaorang.
kalau tak memahami maknanya bukan kawan tapi LAWAN!


arina dayana jamallulil


die ni aku kenal since darjah 3 mse die bru pindah skolah.
tyme standard 3 xde lah rpt mne pon cume,
cm gitu2 jgak lah.
then naik drjh4,kteorg rpt giler eventhough lain kelas*kelas sblh2 je.
kt mne2 pon kteorg sme2.kteorg akn prgi sme2 jgak.
yeah.i heart her:)*not lesbo.
aku anggap die cm adik beradik aku sendiri.
aku berkwn ngn die smpi la skrg.
tyme form1,kteorg suda x jmpe dh.
jmpe pon,terserempak gitu2 je la.hahaha:DD
aku rasa sangat seronok kawan dengan dia.


zaiful badri zainuri

yeah.aku mula mengenali die since drjh 1 lagi die je x knl aku.
mse skola rndh dlu xde lah rpt mne pon.
tegur gitu2 je.maklumlah,x rapat.nak buat cmne.
then tyme form1 terus lost contact.
the tyme form 2 aku jmpe fb die.
then chat2 ngn die everytyme aku cuti.ohh ya.
dia ni adik kak zarifah,senior aku :)
aku pernah jgak suke die dlm diam2 tapi tyme tuh
die terlalu gilakan SYAF!
then aku dh x ske die sbb aku dh ada
raihan:)
haha:DD
dia ni banyak juga menyelesaikan masalah aku tyme aku couple ngn IJUT:P
ye.ijut is my first but raihan is my second.means ijut is my ex-bf,okayyy.
die byk jgak pujuk aku kalau aku sedih.
seronok kan dapat kwn cm die ni?
ye.mmg aku sgt seronok kawan dengan die:)


p/s:aku sayang semua bestfriend aku.that's why akiu x boleh tgk diorg sume rpt ngn org lain coz aku takut kehilangan dieorg.aku tak nak kehilangan dieorg.sebab dieorg lah aku gembira:)
thanks for being a good friend to me:)don't you ever stabbed my back:'(

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.