Mar 14, 2011

kenduri :DD

ye dina. hari ini kau pergi kenduri ea.before kenduri kena pergi klinik for check up on my ear.hehe.doktor cakap there's nothing happen in my ear.cuma saluran nye je berdarah.ouchhh.sakit kot.but my eardrum is FINE:) ehhh,takde taik telinga ea.jangan pikir bukan bukan.then balik rumah,makan ubat yang baru dapat dari klinik tadi:) wahhh,ubatnye boleh tahan.ada satu ubat ni sangat la besar.nasib baik aku boleh TELAN:DD then bersiap untuk pergi kenduri.pergi kenduri ruah ustaz hadi dengan cik nah aku:)first,pergi rumah ustaz hadi.kitaorang pergi dengan pak cik shafiq sekali.*betul ke ejaannye?sampai je sana,oppsss.rupanya the bride sudah datang.haha:DD then salam salam.then MAKAN!masa ku dah habis makan,aku tengok je la sekeliling.tetibe,ohmaigod.itu ibrahim kan?haha:DD jangan la dia nampak aku.yessss.dia tak nampak aku.hehe.nasib nasib.aku tak nak dia nampak aku pon.aku bukannye la lawa sangat.aku ni biasa biasa je.siapa la yang suka aku.haha:DDsudah sudah.then berangkat pergi rumah cik nah kat parit serong.jauh kan aku pergi ?hehe.aku mmg suka bab bab melaram melaram nih.haha:DD mmg kesian la kan siapa nnt yg bakal jadi suami aku.haha:DDberhabis duit aku guna untuk melaram:DDthen pergi je la.then after that singgah rumah nenek jap.ayah kata mahu warm up kereta jeep die.after that, BALIK RUMAH:)samapi rumah tukar baju,buat handout seje'.then aku pon tertido:D

tu je aku nak cerita:DDoklah.byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.