Mar 30, 2011

sakit hati (!)

ehh kau!sumpah aku mmg benci kau!
pehal hah kau?

rambut aku pendek?wahhh,kau ni BUTA ea?

kesiannya kau,muda muda lagi dah buta.
hello,kalaulah rambut aku ni di-rebonding kan,confirm aku punya rambut lagi PANJANG dari kau!
sebab rambut aku jenis yang tebal macam HUTAN HUJAN TROPIKA.ape kau tau?

:P
hah!lagi sorang ni pulak.
ehhh suka hati kau je nak COPY PASTE kerja MANDARIN aku tanpa PERMISSION aku!
macam mana kau nak pandai kalau asyik COPY PASTE kerja mandarin orang je.

hamboiiiiiiiiiiii.dah la mengumpat orang kat belakang,lepas tuh senang2 je COPY PASTE kerja orang!
bajet comel la tuh!

SUMPAH AKU BENCI KAU,KAU DAN KAWAN KAWAN KAU YANG MENGGATAL TU!

ingat ea.dh la semalam aku sudah EMO dengan TARIAN,lepas tuh senang senang je kan kau copy paste kerja aku tanpa PERMISSION aku!
lagi bertambah EMO aku!

erghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!


korang semua sangat la SIOT!

P/S :kepada yang terasa tuh,bagus lah sebab aku sakit hati sangat dengan korang!siot!bangang!

*astaghfirullahalzim,kenapa aku mencarut?sudah sudah.JANGAN MENCARUT dah!study for your PMR :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.