Mar 17, 2011

this is me,

ye inilah diri aku.jangan ingat aku ni happy cm tkde probs je.aku byk je probs cume aku nk pendam sendiri.aku ni bukan jenis yang suke mengadu sana sini.hanye certain org je aku luahkan isi hati yang lama terpendam ni.ye mmg aku nmpk tak kesah korg buat pe kat korang tapi jangan pikir aku tak kesah tapi dalam HATI aku ni aku pendam.ingat tu!aku ni bukan sebarang budak perempuan ea.aku bukan PEREMPUAN MURAHAN.aku ni MAHAL lagi ea.btw,aku ni jenis yang sangat SENSITIF.aku ni jenis yang cepat kecik hati.ye itulah aku kalau korang nak tau.aku tak kesah ape orang nak cakap pasal aku.korang cakap2 pasal aku,korang tak pikir ape dalam hati aku ni rasa?!aku dah lame pendam okayy?cume tggl nak lepaskan.aku ni mmg setia kawan.aku tak boleh kawan aku dirampas oleh orang lain and kawan aku disakiti oleh orang lain such as org lain pukul kawan aku ke,or something else lah.aku mmg akn protect org tuh.nyway,aku ni bkn kawan yang baik untuk pengetahuan umum.terima kasih.aku ni mmg tak LAWA & GEMUK.aku tak kesah ape lah korang nak cakap pasal aku,ape aku kesah?*ayat cikgu azanah:) ye aku mengaku aku mmg GEMUK!berat aku 55 KG!tinggi aku 156 CM.so?korang nak kata ape kata lah.aku tak kesah.yang penting this is my life!do your own bussiness. jangan nak jaga tepi kain orang je,kain sendiri tak nak jaga.aku nak je balas dendam tapi hati aku kata buat pe nak balas dendam.takde BENEFIT pon.baik kau buat BODOH je.jangan sebok dengan hal orang.orang suka kutuk kutuk aku kat belakang,aku tau semua bnda tu.puas hati kutuk aku?kutuk je la.asalkan korang jangan nak ganggu hdup aku.aku nak HIDUP TENANG!leave me alone.bye:'(

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.