balik je dari cuti hari khamis,
pada waktu malam tu jugak aku start terus buat homework aku:)
yeah,before sampai rumah,ayah bawa aku dengan kakak aku,wani pergi ke pejabat dia kat
KEMENTERIAN PERTANIAN DAN INDUSTRI ASAS TANI :)
masuk je dalam tu,wahh,mana semua orang?
kosong je pejabat.ohhh orang tengah bermesyuarat.aku ingat apa la.
then masuk bilik ayah mau search pasal MDKS.then ayah cakap jumpa dengan PAK CIK LOKMAN esok kt mdks.
OHH,PAK CIK LOKMAN ni kawan ayah aku,so senang sikit la.hehehe:) *ambik kesempatan jap.
then,hishh,menyibuk la KAKAK aku ni.berfacebook pulak die.dah la lama .terbengkalai kerja aku.
suka sangat mengacau.haha :DD *jgn terasa pulak cik kak oi.then,aku baru teringat aku tertinggal file bi aku dengan file handouts yang perlu aku buat waktu cuti ni dengan PENCIL BOX aku sekali kat ANJUNG SERI!
adusssss.first time aku tertinggal barang.sebelum ni TAK PERNAH aku tertinggal.hish hish.memang la aku kena marah dengan ayah aku.then aku pon bagitau je la ayah aku.
ayah aku seems like nak marah aku,but die tak marah.just cakap "hey kau ni dina.cuai betul" *ayah aku senyum je.
FUHHHH.NASIB BAIK.ayah pon patah balik ke SSP.aku dengan tak tahu malunya pergi je la ANJUNG SERI tu,tyme tu budak budak band dari sekolah lain tengah berdaftar.adussss.malu malu :3
then ayah aku cakap dia lapar.kesiankan ayah aku.dah la dia sanggup pergi balik ke SSP semata mata untuk aku ambik balik aku punya barang.SORRY AYAH :'(
then kiteorang ajak la ayah pegi kat cyberjaya berapa tah,aku pon tak ingat.then kiteorang nampak kedai makan "PAPA RICH"
nampak macam sedap je makanan kat kedai ni.teeeeeheeeeeeeeeeeeeeee:)
*dasar tak sedar diri sudah GEMUK.
then pergi la.take a seat then order*cm OLD TOWN WHITE COFFEE.
aku ambik char kuey teow ape tah and macam biasa APPLE JUICE:)
*apple juice is my favourite drinks ,ingat tau:DD
then makan makan.ohh my mom tak ikut coz die kat sekolah.*she is a teacher of SCIENCE,MATH and PHYSICS.
after that,balik rumah:)
sampai rumah,my mom pon baru balik dari sekolah.it was around 4.30 pm.
then solat 'asar, after that my mom bawak kiteorang tengok rumah :)
rindunya!
kiteorang apa lagi,pergi ke sana, BERCUCUK TANAM ler.dengan memakai baju outing yang berwarna kuning,aku pon mulakan aktiviti aku:)
ehhh,my new room warna PURPLE tau.lawaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:)
I LOVE PURPLE VERY MUCH!
*mesti ingat itu.
okaylah.otak aku pon naik blank:DD
bubyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:)
rindunya!
kiteorang apa lagi,pergi ke sana, BERCUCUK TANAM ler.dengan memakai baju outing yang berwarna kuning,aku pon mulakan aktiviti aku:)
ehhh,my new room warna PURPLE tau.lawaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:)
I LOVE PURPLE VERY MUCH!
*mesti ingat itu.
okaylah.otak aku pon naik blank:DD
bubyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:)
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.