Apr 2, 2011

tak kesah;

ehh kau,pe aku kesah kau baru balik buat maksiat ke baru balik buat *** ke ape aku kesah?kau ingat aku nak terasa ke?hello.buat ape aku nak terasa padahal kenyataan yang aku cakap adalah benar okay.aku sudah ade proof coz aku pernah bukak blog kau punya comment okayy.aku bukannya nak fitnah kau cuma aku nak kau terasa sikit.aku bukan nak kata kau ni hina, tapi please lah.jangan buat camtu.it seems like kau ni MURAH sangat dekat LELAKI.aku tak tau camne nak tegur kau sebab aku tau kau ni budak keras kepala yang hanya pikir kau sorang je betul and kau ni PERFECT sangat!aku ni mmg tak rapat ngn kau tapi aku dah pernah jadi classmate kau 2 tahun.mse form 2,aku tak suke sebab dlu kau tetibe rapat ngn syaya as for your information syaya is my best friend forever.second,kau ni suka sangat SHOW OFF kekayaan keluarga kau.kau ingat kekayaan kau tu selama lamanya?tidak sesama sekali.kekayaan didunia ini hanya sementara.ALLH SWT boleh je tarik balik kekayaan keluarga kau tu.ye aku mmg mengaku untuk diri aku sendiri gak.tapi please lah.mula mula mse form 3 aku try terima kau.first2 mmg aku terima tapi then after that aku dh x boleh terima kau sebab kau still sama mcm mse form 2.aku x kesah kau couple ngn MR N kau tu tp ada la batas2 korang kn.jangan layan lelaki yg BLUE la.kita ni perempuan ade maruah okay.please jaga maruah tu.benda ni pon untuk aku jugak.aku bukannya pon perfect gak that's why kte kne sling ingat mengingati okay.aku bukannya BADAI pon.ohh ya btw.please lah.janganlah extend bejot.aku tak suke la.please la berubah.aku nk je bg nme kau kat BADAI tapi hnye tggu mse je.aku nk bg chance kau berubah dlu.kalau kau tak nak berubah gak,just wait and see.terima kasih.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.