first of all aku nak cakap,
aku dah tak boleh rapat dengan kau sekarang ni coz adelah sebab2nya dan kau pon tau kan.
aku bukannya ape,aku boleh je kawan dengan kau but when bila mak aku bagitau pasal benda tu kat aku time mak aku visit aku,
aku buat keputusan yang kita dah tak boleh rapat dah.
but kau still kawan aku but bukan kawan yang rapat,
sebab cara mak aku cakap kat aku,mak aku anggap cam aku dengan kau ni,
COUPLE ;P
ahhhh,aku dah tak tau mne nak letak muka ni dah.
sorry beb.
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.