lame tak update kan?rindu kamu lah blog :'(
actually banyak benda yang Dina nak cerita kat "DINA DINO DINI".
ketawa,menangis,sedih,bosan,
semua benda nak cakap.
tapi hari ni nak cakap pasal overnight hari tu.
masa hari Jumaat ( 220711),
ada Bicara Akademik kat SSP,Cyberjaya.My Parents datang.Sometimes aku kesian tengok parents aku datang B.A results aku teruk.i know my parents sedih kan?
Sorry Ayah dan Ibu :'O
then,before balek rumah,singgah JUSCO kat Bukit Raja,Klang.
beli barang untuk rumah baru coz esok malamnya ade majlis doa selamat.
then balik rumah kemas barang bawak sikit ke rumah baru ;)
okayy fine.esok paginye,bangun awal.mandi pon awal.malas la h nak cerita paginye
direct terus malam lahh.start majlis doa selamat after isya'.teachers sekolah rendah aku ramai datang:)cousin aku jugak.then abes kul 11.30 pm.
kemas kemas, aku pon balik bilik aku sendiri yang all over nye warne PURPLE:)
THEN,nampak ade mesej kat fon.ohhh,acap rupenye.
then,text text text text.
aku pon call die.merepek merepek sana sini.then tetibe die cakap pasal Kuala Selangor.menyentuh tentang ONEPLaza kat KS.
then,tetibe die cakap,kau nak hangout dengan aku kt oneplaza?
aku pon jawab hah?entah,after pmr kot.
then die ckp,of course lah after pmr tak kan before pmr.
then,blablablablabla.
masalahnye,sape nak temankan aku?takkan berdua je ngn die?adusss,aku harap abang aku balik time tuhh.
byeeee.gtg.study for trial ;)
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.