how's life?
hope so u'll be fine :)
ermmmm,"aku sudah berjawatan" ?
pelik =='
yaaa because i got the jawatan Vice Treasurer in Table Tennis Club and Vice Secreatary in Ruby House :)
Thank you kepada sesiapa yang VOTE aku and percayakan kebolehan aku untuk berada dalam Hi-Com :)
To Ruby House,InsyaAllah aku akan cuba sedaya upaya aku untuk menaikkan lagi Ruby!
Ruby No.1 !
and to Table Tennis Club,InsyaAllah aku akan ajar korang main ping pong sampai korang lagi PRO dari aku :D
daaa~
hope so u'll be fine :)
ermmmm,"aku sudah berjawatan" ?
pelik =='
yaaa because i got the jawatan Vice Treasurer in Table Tennis Club and Vice Secreatary in Ruby House :)
Thank you kepada sesiapa yang VOTE aku and percayakan kebolehan aku untuk berada dalam Hi-Com :)
To Ruby House,InsyaAllah aku akan cuba sedaya upaya aku untuk menaikkan lagi Ruby!
Ruby No.1 !
and to Table Tennis Club,InsyaAllah aku akan ajar korang main ping pong sampai korang lagi PRO dari aku :D
daaa~
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.