Sep 25, 2011

Aku sudah berjawatan :D

hello peeps,

how's life?
hope so u'll be fine :)

ermmmm,"aku sudah berjawatan" ?

pelik =='

yaaa because i got the jawatan Vice Treasurer in Table Tennis Club and Vice Secreatary in Ruby House :)

Thank you kepada sesiapa yang VOTE aku and percayakan kebolehan aku untuk berada dalam Hi-Com :)

To Ruby House,InsyaAllah aku akan cuba sedaya upaya aku untuk menaikkan lagi Ruby!

Ruby No.1 !

and to Table Tennis Club,InsyaAllah aku akan ajar korang main ping pong sampai korang lagi PRO dari aku :D

daaa~

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.