opsss,jangan rasa pelik dengan title tu tapi
itulah kebenaran nya :DD
AKU COUPLE BALIK DENGAN
MUHAMMAD RAIHAN BIN RIOH.
ceritanya amatllah panjang dan aku tak mampu untuk menulisnya
dalam blog ini .
sorry :(
tapi seriously,since kiteorang clashed dlu,aku still sayang die dan aku
tak mampu melupakan dia.
like dalam my diary,
FOREVER AND ALWAYS
I LOVE HIM:)
so that's mean forever and always aku sayang dia :)
soo,byeeeee :)
p/s : i love you.
itulah kebenaran nya :DD
AKU COUPLE BALIK DENGAN
MUHAMMAD RAIHAN BIN RIOH.
ceritanya amatllah panjang dan aku tak mampu untuk menulisnya
dalam blog ini .
sorry :(
tapi seriously,since kiteorang clashed dlu,aku still sayang die dan aku
tak mampu melupakan dia.
like dalam my diary,
FOREVER AND ALWAYS
I LOVE HIM:)
so that's mean forever and always aku sayang dia :)
soo,byeeeee :)
p/s : i love you.
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.