Sep 6, 2011

COUPLE BALIK ;)

hye peeps,

opsss,jangan rasa pelik dengan title tu tapi

itulah kebenaran nya :DD

AKU COUPLE BALIK DENGAN

MUHAMMAD RAIHAN BIN RIOH.

ceritanya amatllah panjang dan aku tak mampu untuk menulisnya
dalam blog ini .

sorry :(

tapi seriously,since kiteorang clashed dlu,aku still sayang die dan aku
tak mampu melupakan dia.

like dalam my diary,

FOREVER AND ALWAYS

I LOVE HIM:)


so that's mean forever and always aku sayang dia :)

soo,byeeeee :)


p/s : i love you.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.