Oct 13, 2011

I Love Them,

heyyyya peeps,

gahhhhhhhhh,i love my family so much :>

i love my parents,i love my brother, i love my only and one sister and lastly i love my younger sister :)

yeay!Saya Sayang Mereka semua :D

Nama Ayah saya, Mad Jeli dan nama Ibu saya, Musliha :)

Saya Ada seorang abang.Abang saya ni anak sulung. Nama abang saya, Muhammad Amirul Syamim.Dia sekarang dah belajar kat U :(

Saya pon ade seorang kakak.Kakak saya bernama Nur Hazwani Izzati.Saya dengan dia belajar kat SSP :)tapi die akan keluar sekolah nanti.die ni SPM Candidates :O


Saya ade seorang adik bawah saya, Nama dia Nur Hidni Izzah.die ni baru 4 tahun.jauhkan jarak umur saya dengan die?haih =='

...............................................................................................................................................................

haishh,ape yang aku merepek ni?

aku dah GILAAAAAAAAAAAAAAAAA!maklumlah,budak lepasan PMR :DD

Aku tak tau nak buat ape dah after PMR ni =='
Baca novel BI?bosan =='
listening to music?bolehlahh :|

ONLINE? bosan sikit :DD

peeps,cadangkan ape lagi aku boleh buat?
erghhhh,bye =='

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.