Oct 21, 2011

Learn a new lesson after PMR ;)

Hey peeps;

Hari ni saya dan rakan rakan Camaraderie saya belajar Biology;)

First time Teacher Suhaiza masuk,semua macam ape je muka.
Ada muka MENGANTUK, muka EXCITED and macam macam lagilah :DD

SAYA?

Muka orang yang sangat EXCITED nak belajar BIOLOGY ;D

Bila teacher start mengajar, huh. Orang lain muka EXCITED,saya pulak yang MENGANTUK :DD

macam siot je =='

then,belajar belajar belajar belajar belajar :)

then,SAYA FRESH BALIK ;)

wahh,seronoknye belajar pasal cell yang lagi dalam.

ITS QUITE INTERESTING BUT A BIT DIFFICULT :D

sebab MOVEMENT OF ORGENELLE IN THE CELL,

SANGAT COMEL ;D *giggles

haha:DD dashyat kan saya ni?

then,tetibe Teacher Zarina pulak yang ajar kiteorang :)


first impression aku dekat Teacher Zarina ;

"Teacher ni nampak macam garang,takutnye aku"
kata saya dekat Nur Arfa Nadhirah Saipol Bahri :)

then,teacher pon sambung mengajar.


wahhh! Teacher ni sangat SPORTING:)

comel pulak tu :DD

then,belajar punya belajar.
tah cmne tah tetibe teacher bercerita.Adalah ceritanye:DD

Nak Teacher Zarina ajar kelas saya next year :O

*ermm,kenapa aku skem sgt pki SAYA?

leave it behind.gahhhh ;D

Bila dah belajar Biology,saya rasa mcm nak belajar CHEMISTRY pulak :)


lastly,i'm just wanna say ;

" I LOVE BIOLOGY and I can't wait to learn CHEMISTRY :) ".


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.