Hey peeps;
Hari ni saya dan rakan rakan Camaraderie saya belajar Biology;)
First time Teacher Suhaiza masuk,semua macam ape je muka.
Ada muka MENGANTUK, muka EXCITED and macam macam lagilah :DD
SAYA?
Muka orang yang sangat EXCITED nak belajar BIOLOGY ;D
Bila teacher start mengajar, huh. Orang lain muka EXCITED,saya pulak yang MENGANTUK :DD
macam siot je =='
then,belajar belajar belajar belajar belajar :)
then,SAYA FRESH BALIK ;)
wahh,seronoknye belajar pasal cell yang lagi dalam.
ITS QUITE INTERESTING BUT A BIT DIFFICULT :D
sebab MOVEMENT OF ORGENELLE IN THE CELL,
SANGAT COMEL ;D *giggles
haha:DD dashyat kan saya ni?
then,tetibe Teacher Zarina pulak yang ajar kiteorang :)
first impression aku dekat Teacher Zarina ;
"Teacher ni nampak macam garang,takutnye aku"
kata saya dekat Nur Arfa Nadhirah Saipol Bahri :)
then,teacher pon sambung mengajar.
wahhh! Teacher ni sangat SPORTING:)
comel pulak tu :DD
then,belajar punya belajar.
tah cmne tah tetibe teacher bercerita.Adalah ceritanye:DD
Nak Teacher Zarina ajar kelas saya next year :O
*ermm,kenapa aku skem sgt pki SAYA?
leave it behind.gahhhh ;D
Bila dah belajar Biology,saya rasa mcm nak belajar CHEMISTRY pulak :)
lastly,i'm just wanna say ;
" I LOVE BIOLOGY and I can't wait to learn CHEMISTRY :) ".
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.