You must be strong,dear :)
Don't you ever cry just because of the guy who doesn't love you anymore.
it's okay,he's not meant for you.
maybe.there'll be a better guy meant for you ;)
He is so SUCK.tak nak bagitau hal yang sebenar just because nak tutup kesalahan die.
nak tau ape kesalahan die dekat Arfa ?
Die dah ada orang lain time he was still in a relationship with Arfa!
Fuck you lah!
budak TKC pulak tu.sorrylah aku bukannye nak kutuk TKC but please lah Faiz.
Fine,aku tak nak cari gaduh dengan kau tapi kan,kau dah buat Bestfriend aku camni.
Die menangis hanya kerana kau sebab die sayang sangat dekat kau tapi kau buat die camni.
so Pathetic ! aku benci LELAKI buat camni kat PEREMPUAN.
tak bermaksud aku benci semua lelaki,tak semua lelaki camni.
but,aku pernah rasa camne yang Arfa rase.tapi aku tak menangis sangat .
sebab ape?
because buat ape aku nak nangis hanya kerana insan yang bernama Kaum Adam yang tidak menyayngi diri aku ni ? I still have my family.they'll with me forever and always :)
so,Arfa Nadhirah.
Be tough. Don't hate him,just ignore him.Buang die jauh jauh dalam hidup kau.
I LOVE YOU FRIEND :)
we're bestfriend forever,right ?
be strong !
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.