kadang kadang,kalau aku rase kesunyian kan,
aku rase macam aku tak tinggal kat dunia yang nyata ni.
yelah,terasa dunia aku kosong.
aku tak tau nak cakap camne.
aku ni,kalau sayangkan seorang lelaki tu,
aku akan menyayangi die sepenuh hati seperti mana aku menyayangi diri aku sendiri :)
tapi apakan daya,
hati aku ni bagaikan dihiris hiris dengan pisau yang sangat tajam.
tapi,aku sudah melupakan die walaupun hati berasa berat sangat nak melupakannya :'(
tapi kan,benda camni membuatkan aku bangkit.
dan aku terus kuatkan semangat aku and just go on with my life !
why should i cry just because of him ?
i will never cry to the guy who had make me broken heart.*betul ke grammar aku ?
NEVER AND NEVER!
my name is DINA MJ,
aku akan sentiasa kuat semangat dan takkan sesekali bersedih hanya untuk insan yang bergelar Kaum Adam !
see,DINA MJ!
that's mean, I AM STRONG !
okay,just forget about him !
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.