bila kadang-kadang aku termenung sorang sorang,aku baru sedar yang aku makin meningkat remaja.cepat betul masa berlalu kan ?teringat pulak zaman masa aku sekolah rendah dulu. macam - macam berlaku. then,aku online.tetibe aku nampak nama Arash online.duh,aku teringat kisah silam aku dengan dia masa darjah 3.begini kisahnya.kisahnya berlaku di sekolah agama aku.tyme tu recess time.biasalah budak lelaki,suka lari sana sini.aku dan kawan kawan aku mau pergi recess.saat kaki aku melangkah keluar,DUSH!tau tak ape jadi?! Arash jatuh atas aku,aku dalam keadaan jatuh terbaring dan kiteorang hampir BERCIUM!scary tau tak?aku mase tu tak tau nak cakap ape.terkejut sangat.kalau die tercium aku,haishh.geli aku.hilang first kiss aku.first kiss aku hanya lah untuk suami aku je :D then,mase tu ada Epy.haishh,habislah aku.kau tau die buat ape?die ejek aku."dina cium arash.dina cium arash." aku pon cakap lah,"aku tak cium dialah.hampir je pon" then Epy tak habes ejek aku setiap hari sampailah aku menangis sebab aku tak tahan kena fitnah camtu.then,arash protect aku dan die sruh Epy stop buat aku cmtu.then,since that day Epy dah tak kacau aku :)mase sekolah rendah dulu,aku pernah suka ramai lelaki.LOL.first,Udin tapi sampai darjah 5.aku suka die gitu gitu je :DD second,Emy Assyakirin.budak lelaki yang digilai ramai perempuan sebab muke die hensem.dan laaaaaaaaaaaaaaaaaast skali,MEON :) die ni lah lelaki pertama yang buat jantung aku berdebar.aku suka die selama 3 TAHUN! lama sangat sampai lah aku putus asa.die lah yang membuat aku semangat belajar mse drjh 6 dlu.walaupun die taktau yang aku ade simpan perasaan kat die dan sekarang die dah couple dengan budak sekolah die.JEALOUS sikit lah :DDitu je lah aku nak cerita.next year aku dah jadi FORM 4 :)
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.