hewhew . apa khabar kalian ? lama jugak aku tak update blog .
sorry lah kepada yang blogwalking kat blog aku , aku pakai bahasa aku-kau .
aku ni jenis yang biasa je . lepak suda en ? aku jarang untuk guna saya - awak .
aku guna saya - awak pon , mase aku couple dengan Raihan . but sometimes , dulu kitaorang guna Dina - Raihan .
aku memang tak suke kalau bercouple pakai , baby - sayang , abang - baby . GELI la !
kalau baby pon , masalahnya korang dah besar . nak dipanggil baby lagi . yeekkk ! geli aku .
btw , aku pergi holiday kat Langkawi hari tu . for the third time pergi langkawi seumur hidup aku :)
best la jugak . kitaorang menginap kat Fave Hotel . hotel baru :) best la jugak .
banyak mat saleh menginap kat situ :D
pergi makan kat tepi pantai hari tu pon BEST . berangin ;) makan CHICKEN CORDON BLEU .
dalam ayam ada sausage and cheese :) best sangat . lepas tu makan kat Telaga Arabic Restaurant ;)
cuci mata dekat anak tauke kedai tu . He's quite cute :DD
then , pergi underwater world again :) best tengok animals . comel lagilagi PENGUIN ;)
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.