Kan best kan kalau ade lelaki nyanyikan lagu Check Yes and Steal My Kisses songs by Cody Simpson untuk aku :3
sweet gila ah lagu tu.sape yg tengah couple mesti seronok BF nyanyikan untuk korang.
aku ni SINGLE.berangan je lah :DD
tapi sumpah,aku teringin sangat tapi nampak macam tak boleh je.
dulu aku nak lelaki main gitar and nyanyi untuk aku.
ya,itu sudah terlaksana dan dilaksanakan oleh tutttttt :DD
aku ni siapa je lah.i'm not kinda girl yg cantik,HOT,comel sume tu.
aku ni perempuan biasa je.takde ramai peminat.alhamdulillah :DD
maybe aku ade BF yg sebenar tyme U kot.kan best kan kalau couple since sekolah menengah sampailah jinjang pelamin?
SERONOKNYE!
aku ni banyak sangat impian.jarang sekali terlaksana impian tu.
aku tulis dalam blog ni bukan untuk menagih simpati ke ape.aku hanya nak bercerita dan berkongsi dengan korang semua.
aku ni kan,kalau aku mengharap kat orang tu,memang tinggi.
bila tak dapat,aku PATAH HATI:(
itulah aku.aku ni jenis senang tersentuh hati.sensitif :P
aku ni GEMUK!sapa nakkan aku ?
ahhh,lantaklah sane.
peduli ape aku ;/
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.