by the way,nak ambik result PMR makin dekat.cuak gila ahh.
kakak aku cakap,"kau kena yakin yang kau boleh dapat 8A.wani percaya dina boleh punya."
tu lah kakak aku.banyak support die bagi kat aku.tak kesah la ape pon.
sebab tu aku sayang sangat kat die.
die je lah satu satunya kakak yang aku ada.takde sape boleh ganti tempat die :)
abang aku pulak cakap, " so,kau yakin tak dapat 8A?ala,dina boleh punya."
ni abang aku pulak.die ni pon banyak support aku and he is the one and only brother i have.
aku sayang adik beradik aku;)
yes,betul cakap abang dengan wani.aku kena yakin aku boleh.
YES,AKU YAKIN AKU BOLEH DAPAT 8A DALAM PMR!
banyakkan berdoa,insyaAllah boleh punya.sume tu Allah saja yang Maha Mengetahui.
cuti ni,at first memang bosan.yelah,abang dengan wani tak balik rumah lagi.haishh=='
aku rasa aku jadi macam suri rumah.yelah,buat keje rumah.
best kot :)
my mom always reminded me that "dina tu dah anak dara.kena tahu buat semua ni.nanti bila dah besar,dah kahwin senang."
see,that's why aku buat semua tu dengan rela hati:)
kadang kadang aku terfikir,bila aku nak kahwin?
HAHA.kesitu pulak die.takdelah.yelah,aku ade cita cita nak belajar dalam bidang perubatan kat Moscow.kalau ade rezeki.
yelah mula2 study kat Malaysia,kalau ade rezeki dapat belajar kat luar negara.
kalau bidang perubatan belajar selama 6 tahun.then,aku nak kena kerja.cari duit semua tu.
kalau boleh,aku nak kahwin pakai duit aku sendiri.tapi,kalau aku tak jumpa jodoh aku mase aku umur antara 25-27 tahun,nmpaknya parents aku la carikan.
takpe,itulah yang terbaik buat kita.HAHA.
dah dah.kahwin tak habis habis. pergi belajar sana.
kata nak beli sports car dengan motor enjin berkuasa tinggi.
belajar rajin rajin,dapat jadi doktor.
belilah ape kau nak.
SAYA NAK KERETA LAMBORGHINI :)
itujelah.gtg :)
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.