Dec 8, 2011

Saya kena KUAT,

ya,betul tu.

Dina,kau kena kuat.be strong :)

Kau kan seorang yang kuat semangat dan berkeyakinan tinggi.

Jangan hanya seorang lelaki,kau jadi lemah semangat dan tak berkeyakinan tinggi!

Nak buat camne lagi,die bukan JODOH kau pon.

HE'S NOT MEANT FOR YOU:'(

maybe,there'll be a better guy than him for you <3
it's okay:)

ala,crush je pon kan ? lantaklah sane die tu.

suatu hari nanti,die akan kenal kau jugak.Percayalah :)

Kalau diizinkan oleh Allah SWT,korang akan dipertemukan juga.

siapa tahu?semua tu kuasa Allah kan ?

dah dah,aku tau kau susah nak lupakan die.takpe.
be STRONG,okay?

p/s : jangan berkata apa apa lagi :) lbnl,i miss him.ni crush.not my BF.
saya mana ada BF :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.