Jan 10, 2012

Saya budak 16 tahun :)

hello peeps ,
lama jugak aku tak update blog kan ?
rindu kalian :)

eheh , Nur Hannah Irdina bt Mad Jeli sudah 16 tahun ?
wahhh , sungguh tidak percaya :D
next year dah SPM .

rasa macam tak nak keluar SSP next 2 years :'(
huuuuuuu ~

this year , dapat dorm groundfloorr . pffftt , kena jaga form 1 .
der , menyakitkan hati gila beb .

aku cakap dengan diaorang macam cakap dengan tunggul .
today ada BM , wahhh !

aku menangis coz aku terhawuuuuu :DD
menceritakan perasaan apabila aku dapat 8A :)

and and , English kena buat essay tentang " My 2012 Resolution ".

woooohoooo , aku tak percaya otak aku masih berfungsi untuk mencari idea membuat essay tersebut :P

yes , btw , aku tak tau kenapa tapi ,
aku nak cerita jugak lah .

apa perasaan korang kalau korang couple dengan ex one of your batch ?
act , itu bukan but kawan aku .

but , that "one of your batch " , die macam jealous korang dengan ex die .
woooooo , why jealous ?
clashed sebab apa ?
sebab "she" suke laki time still couple with that guy .
and now , nak jealous pulak ?

haih , masalah dunia .

takpe , aku tak nak masuk campur sangat sebab aku suke jadi single :)
single lagi best . hidup tak terkongkong .

tak yah ada masalah sangat . aku happy dengan diri aku sekarang .
sebab aku dah cukup patah hati dengan lelaki .

CUKUP hanya SEKALI !
(Y)

weeeeeheee , but aku scandal ada laaa .
LOL , aku just anggap that guy as my friend . that's it !

i don't believe in love but i believe in love ?

ape tuuuuu ? berbelit betul aku .
takpe , hanya aku je yang mengerti . *keningkening

eh , aku rindu kau doe .
*err , siapa kau tu ?

ohoho , tak perlu tau . hanya aku saja yang tahu . eh , macam lagu Farhan AF 4 pulak :DD

okayokay , ade practice dance :)

TTYL .

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.