hello peeps ,
lama jugak aku tak update blog kan ?
rindu kalian :)
eheh , Nur Hannah Irdina bt Mad Jeli sudah 16 tahun ?
wahhh , sungguh tidak percaya :D
next year dah SPM .
rasa macam tak nak keluar SSP next 2 years :'(
huuuuuuu ~
this year , dapat dorm groundfloorr . pffftt , kena jaga form 1 .
der , menyakitkan hati gila beb .
aku cakap dengan diaorang macam cakap dengan tunggul .
today ada BM , wahhh !
aku menangis coz aku terhawuuuuu :DD
menceritakan perasaan apabila aku dapat 8A :)
and and , English kena buat essay tentang " My 2012 Resolution ".
woooohoooo , aku tak percaya otak aku masih berfungsi untuk mencari idea membuat essay tersebut :P
yes , btw , aku tak tau kenapa tapi ,
aku nak cerita jugak lah .
apa perasaan korang kalau korang couple dengan ex one of your batch ?
act , itu bukan but kawan aku .
but , that "one of your batch " , die macam jealous korang dengan ex die .
woooooo , why jealous ?
clashed sebab apa ?
sebab "she" suke laki time still couple with that guy .
and now , nak jealous pulak ?
haih , masalah dunia .
takpe , aku tak nak masuk campur sangat sebab aku suke jadi single :)
single lagi best . hidup tak terkongkong .
tak yah ada masalah sangat . aku happy dengan diri aku sekarang .
sebab aku dah cukup patah hati dengan lelaki .
CUKUP hanya SEKALI !
(Y)
weeeeeheee , but aku scandal ada laaa .
LOL , aku just anggap that guy as my friend . that's it !
i don't believe in love but i believe in love ?
ape tuuuuu ? berbelit betul aku .
takpe , hanya aku je yang mengerti . *keningkening
eh , aku rindu kau doe .
*err , siapa kau tu ?
ohoho , tak perlu tau . hanya aku saja yang tahu . eh , macam lagu Farhan AF 4 pulak :DD
okayokay , ade practice dance :)
TTYL .
rindu kalian :)
eheh , Nur Hannah Irdina bt Mad Jeli sudah 16 tahun ?
wahhh , sungguh tidak percaya :D
next year dah SPM .
rasa macam tak nak keluar SSP next 2 years :'(
huuuuuuu ~
this year , dapat dorm groundfloorr . pffftt , kena jaga form 1 .
der , menyakitkan hati gila beb .
aku cakap dengan diaorang macam cakap dengan tunggul .
today ada BM , wahhh !
aku menangis coz aku terhawuuuuu :DD
menceritakan perasaan apabila aku dapat 8A :)
and and , English kena buat essay tentang " My 2012 Resolution ".
woooohoooo , aku tak percaya otak aku masih berfungsi untuk mencari idea membuat essay tersebut :P
yes , btw , aku tak tau kenapa tapi ,
aku nak cerita jugak lah .
apa perasaan korang kalau korang couple dengan ex one of your batch ?
act , itu bukan but kawan aku .
but , that "one of your batch " , die macam jealous korang dengan ex die .
woooooo , why jealous ?
clashed sebab apa ?
sebab "she" suke laki time still couple with that guy .
and now , nak jealous pulak ?
haih , masalah dunia .
takpe , aku tak nak masuk campur sangat sebab aku suke jadi single :)
single lagi best . hidup tak terkongkong .
tak yah ada masalah sangat . aku happy dengan diri aku sekarang .
sebab aku dah cukup patah hati dengan lelaki .
CUKUP hanya SEKALI !
(Y)
weeeeeheee , but aku scandal ada laaa .
LOL , aku just anggap that guy as my friend . that's it !
i don't believe in love but i believe in love ?
ape tuuuuu ? berbelit betul aku .
takpe , hanya aku je yang mengerti . *keningkening
eh , aku rindu kau doe .
*err , siapa kau tu ?
ohoho , tak perlu tau . hanya aku saja yang tahu . eh , macam lagu Farhan AF 4 pulak :DD
okayokay , ade practice dance :)
TTYL .
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.