lama juga aku tak update blog aku .
dah berhabuk aku rasa :DD
almaklumlah , tahun baru tahun busy .
saya kan dah FORM 4.
kena jaga adik adik :P homework pulak bertambah banyak .
berbeza dengan time lower form dulu .
tension makin bertambah .
takpetakpe ,
walaupun saya rasa stress ,
TAPI ,
ada juga orang support saya . pujuk saya kalau saya menangis .
give some advices if aku ada problem .
dia bukanlah boyfriend aku but scandal kot bak kata orang la .
to me , we're just friend tapi aku suka dia .
aku sayang dia . cinta ?
itu tidak pasti :DD
LOL .
dah berhabuk aku rasa :DD
almaklumlah , tahun baru tahun busy .
saya kan dah FORM 4.
kena jaga adik adik :P homework pulak bertambah banyak .
berbeza dengan time lower form dulu .
tension makin bertambah .
takpetakpe ,
walaupun saya rasa stress ,
TAPI ,
ada juga orang support saya . pujuk saya kalau saya menangis .
give some advices if aku ada problem .
dia bukanlah boyfriend aku but scandal kot bak kata orang la .
to me , we're just friend tapi aku suka dia .
aku sayang dia . cinta ?
itu tidak pasti :DD
LOL .
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.