SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI SEMUA :)
KAIZHAIJIE KUAILE !
do forgive all my wrong doings all this while .
love you all yah ;)
hehe , hari ni dah hari raya yang kedua, 2 syawal .
semalam still rasa tak percaya dah RAYA ==' pelik sungguh kan aku ni ?
semalam tak boleh nak solat raya :'( ada la sebabnya . haha :DD
but, saya lah yang kena prepare sorang sorang kat rumah segala hidangan untuk di bawa ke rumah nenek saya yang tidak jauh dari rumah saya . around 15 mins sampai la kot ;D haha .
seronok la juga . but at the same time sedih sebab puasa dah habis .
entah la , aku rasa ramadhan this year sekejap giler ah. sedih .
btw, selalunya 2 syawal kiteorang yang one big family belah ayah aku ,
akan beraya adik beradik atuk but this year are not sebab ada yang tak balik lagi .kybe . don't know what to write ya .
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.