Nov 21, 2012

He is my everything :)

hello :)
it's already 2.51 am  and i'm still awake. actually not. terjaga  balik . tertido sebab tunggu upload gambar punya pasal aku tertido.mwehehe :3
yup, kenapa tajuk he is my everything ? meh aku cerita kat korang .

...................................................................................................................................................................
 actually it is just about my ex crush . i have fall for him at my age 12 . time tu  di pertengahan tahun . alaaa, masa sekolah rendah ramai je aku suka tapi sesuka macam dia. dia ialah Meon . Nama penuh ? tak perlu tahu . So he is my first crush . aku pon tak tau camne aku boleh terpikat kat dia :D maybe sebab dia dulu macho . rambut terpacak . badan dia ? KURUS  ! kalah aku :P time darjah 6 , sekolah kebangsaan aku kelas 6 Cekap , the first class . dia, 6 Rajin , second last punya class . aku prefect , dia pun prefect . hanya membezakan aku dengan dia , aku top 5 and first class . tapi itu semua aku tak pandang . memang dia tak tau aku suka dia.malu kot nak bagitau . aku pernah hampir nak bagi dia SURAT CINTA :D lawak ah zaman sekolah rendah ni .actually , aku satu sekolah since kecik lagi . HAHAHA :D kitaorang tadika yang sama tempat . aku tau dia tak ingat tapi entah aku ni , aku boleh ingat siapa yang satu tadika dengan aku . heeeeee ;) okay back to the story .okay , aku memang suka and sayang dia giler2 ah . bersemangat aku nak pergi sekolah sebab nak jumpa dia.time last trial UPSR, dia duduk dpn skali . aku kat belakang . so aku bolehh nampak dia. time tu exam math . aku siap awal . aku pon tengok lah dia kat depan tu . kesian aku tengok dia. tergaru garu kepala . nak je aku tolong tapi mana boleh .haishhh , then aku pernah la hajat nak ajar dia untuk UPSR .tapi MALUUUUU :3 so hajat itu tidak kesampaian . okay , time UPSR ? hmmm , perkara yang sama aku buat . tengok dia ! LOL :D psychonya kan aku ? haha :D after uspsr , biasalah kitaorang lepak2 . ohh , kitaorang pun satu sekolah agama . so satu hari aku boleh tengok dia. dia suka main bola, itu semestinya aku tau . pernah sekali one time , kat sekolah agama . aku kat dalam kelas. lepak2 dengan kawan2 aku , dia ada kat keluar . aku perasan . time tu aku lepak dengan raihan, haziq saparin , iwan basir , ayie and rashid . perempuan aku tak ingat  la. ramai .suddenly , entah kenapa mata aku nak tengok  luar . aku bukannya nak perasan ke apa tapi  time elok elok je aku nak tengok dia . PAP ! mata aku dengan dia bertentangan . dia pon terus alihkan pandangan dia . wahh , ayat tak boleh blah . haha :D tapi mmg dia pandang aku . itu je la sejarah masa sekolah rendah aku dengan dia. walaupun aku sudah habis sekolah rendah , aku tetap suka dia. rumah kitaorang takdelah jauh mana  dulu . sekarang jauh la :( okay , then masuk SSP. aku still suka dia sampai la aku form 3 walaupun aku ada bf , hati aku masih tetap dia. sayang mmg syg bf aku tu , tapi tak sesayang aku dekat Meon . puas aku cari fb dia. tapi tak jumpa. tanya orang sana sini  macam apa je .not sampai form 3 , but sampai awal tahun form 4. finally i found his fb . WHATTT ?! dia dah couple  dgn budak sekolah dia. comel la jugak. saat aku tengok je , tiba2 air mata terus keluar . PATAH HATI , PATAH SERIBU ! then , aku teruskan hidup seperti biasa . no boyfriend at all , only bestfriend that is always right by my side :) suddenly entah kenapa la kan kelmarin aku nak stalk FB dia buat sekian lama aku tak buka fb . aku terkesima.  Meon sakit :'( 30/11 ni dia ada test ape ke benda tah  tapi kena pergi hospital la . orang cakap penyakit dia serius . aku risau :'( 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.