hello ,
lama juga saya tak update blog ni . dah nak berhabuk dah ,
sorry la , saya ni jarang online la .
takde mood sangat sekarang nak online ke apa .
btw , next year dah form 5 .
ohmaigawd !
and and and btw, hari tu ada class trip kat langkawi .
sangat best ! kitaorang menginap kat de baron resort .cantik juga tempatnya .
dekat dengan pantai . so beautiful .
and and and haritu , 28 of October until 31 of October ada dance competition peringkat sbp .
SO FUN ! first day sampai , petang tu ada ice breaking . best dalam group ikut bulan .
then sambung malam . ada bengkel tarian joget .
yes, abang ray , choroegrapher vanida imran and rashidi ishak sehati berdansa jadi jurulatih kitaorang semua .
that night , we learned tarian joget .
we have to paired with other school , me kena pair dengan budak sm sains teluk intan .
it makes me awkward . LOL :P
nama budak pair aku tu is Azuan . bila menari dengan dia , astaghfirullahalzim ,
boleh jatuh hati aku . haha :DD time tu teringat saufi . LOL .
best la jugak ,first time menari dengan lelaki .
then, esoknya kitaorang practice all out .
then, esoknya lagi is the competition . cuak giler time tu .
tangan aku menggigil even time pegang payung pun .LOL .
alhamdulillah , we made it!
we got first :) bersyukur sangat time tu . mana taknya , SESERI pun buat lawa juga .
then , aku tercalon untuk best dancer . adoyai , aku ingat aku tak terpilih .
then, esoknya is the last day . kita orang belajar tarian mengiluk .
tarian mengiluk ni berasal daripada etnik bajau .
sangat BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST !
okayokay , tukar topik . tadi kan aku terdetik hati aku nak stalk meon . yaaa, my ex crush tu . baca la status dia ni , it makes me sad. aku rasa meon ni sakit. aku risau. aku menangis bila dapat tau. sedih sangat. kesian dia . muka nampak cam sihat walaupun kurus keding :DDdia still macho .
okay itu je . byeeeeee :)
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.