So today nak update lagi :D saja nak share share dengan korang semua :)
Hari ni langsung tak sahur. sedihnyaaaa ! now I'M STARVING -,-"
Huwaaaaa, nak nangis. tak dapat nak qiam :(
semalam i met my boyfriend setelah sebulan tidak bertemu :D
dia sangatlah berbeza. ish ish ish, takpe. eventhough dia berubah, aku percaya hati dia tak pernah berubah terhadap aku. cewahhhh. perasan je. HAHAHAHA.
me got differences too :P perghh, broken english gila habis :D
#np One Thing
sumpah, miss him so much. i feel so grateful because I've got a good man like him.
aku bukan nak menunjuk nunjuk yang i have a boyfriend ke apa. i just wanna share my happiness :)
ni kan blog aku. so i can type whatever i want to. stop being narrow minded or wtv.
aku bukan nak beza bezakan dia dengan ex aku before this but dia sangat lah baik, and now apa yg aku cari aku dh dapat. he's a LOYAL man :) that's why i love him. dia faham aku nak SPM. so dia tak nak kacau aku banyak. i'm his FIRST. and sekarang ni pon kitaorg dalam proses mengenali lagi :D kenapa ?
ada la cerita disebaliknya. panjang sangat cerita dia. tapi it's like LOVE AT FIRST SIGHT. HAHAHA :D
LOL. kbye. i have to study now :) SBP Trial is just around the corner. good luck to all SPM candidates :)
#yesterday #missingsomeone #Azam
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.