Sep 18, 2013

Hard to accept .

hey hey hey :)

so how's trial ? mine was very bad and terrible. LALALALLALAALA,

got certain subject's result. tension. depressed.

btw, MSK was done 4 days ago. it was good but so sad that i can't dance for that night. cukup hanya mendengar lagunya sahaja. memey sangat menyedihkan but actually ada hikmah. malam tu i got my fever back. memang demam yang panas teramaat ! if aku dance that night, maybe aku boleh pengsan kat atas. alhamdulillah. setiap apa yang berlaku maybe ada hikmah. btw, sampai la i got home pon stilll demam panas. on sunday baru demam tu dah kebah. then, went for a shopping. not so reallly shoppinglah:D then balik rumah, batuk batuk. dah lama dah batuk. then, my mum got worried. she asked me to go to the clinic with my brother. then, i go lah. dup dap dup dap juga jantung ni nak pergi klinik. like always, klinik arul lah aku pergi sejak dari kecik lagi aku pergi klinik tu. the doctor was kind :) then, sampai kat klinik, daftar or else check in :) then tunggu je lah giliran. that night, ramai gilaaaaaaaaaa orang sakit. semua bangsa ada. HAHAHAHAHAA :D *lawak sangat ke ? * okay, fine. LOL :P then, nama i kena panggil masuk bilik doktor. OHHHO, rasa sangat terharu the nurse still ingat me dari kecik :D ahaks, okay okay. then, doktor tanya aku sakit apa. then i told him lah yang i batuk dah seminggu, ni pon baru baik demam,then bila batuk i got chest pain. then, doktor check my temperature. temperature was good. then, the doctor asked me to go to the X-ray room. then, i pon kena X-ray la. then, kena tunggu luar. tengah tunggu tu, hati ni risau la juga. aku sakit apa la sampai doktor suruh X-ray bagai. tunggu punya tunggu, at last doktor panggil my name. i sat on a chair accompanied by my brother. doctor said that i got a bronchitis. kindly surprised lah juga. selalu dengar and baca kat dalam buku biology and now, i got by my own. then, aku kena inject. since that day, hidup aku penuh dengan ubat. tapi this penyakit can be cured. insyaAllah, jika tiada aral yang melintang :) just doakan aku cepat sembuh dan sihat. sakit lelah sikit je kottt . i don't know. HAHAHA. kbye :) love you guys !

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.