Okayokay, tu nanti aku post. so now yeah, PLKN :) ehhh , aku tak dapat lah. Hihihi, congrats to myself. MUAHAHAHAHAHA :D yang dapat, jangan terasa dengan aku. Sorry.tajuk ni pun atas permintaan Encik Mohamad Adib Abd Hanem kita a.k.a Adib :P at first, i don't have any idea to type in this post but suddenly i got the idea.haha :D menulis dalam blog tak boleh main taram je, nanti orang tak faham nak baca. kalau typo tu, sorry la. PLKN ? why? hmm, actually dulu aku nak join cause the activities are so interesting tapi one thing yang aku tak suka, MARCHING -,-" dari sekolah rendah, aku tk pernah suka marching. aku suka dance je ! haha tapi for those yang dapat PLKN, be tough okay? nothing bad happen lah kat sana :) to girls yang dapat PLKN, jangan pulak menggatal dengan jurulatih. tak pasal pasal bercinta dengan duda. Euwwww, tak senonoh betul. nak cari calon suami pun, cari la yang bujang yang elok sikit. ni duda anak empat.bukan apa, kalau parents korang pun nak menantu yang elok sikit i mean, sama sama bujang. aku faham korang nak lelaki yang matang, so do i tapi cari lah betul betul. memang la duda matang tapi hmm entah. tak tau nak cakap apa. ni dunia remaja sekarang. cewahhh, macam aku ni tak je. to boys, jangan menggatal pulak. this is a camp. do what jurulatih suruh. Jadilah wira negara yang baik :) eheheh, credit to Adib sebab dia pun dapat PLKN kat Melaka . Hahha, tak dapat lah aku nak visit kau selalu. Jauh sangat dr rumah aku :D
Pape pun, take care :)
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.