" Kak dinaaaaaaaaaaa. Dah keluar sekolah en? hm tak sangka kak dina dah jadi EX SSPIAN dah sekarang :') hm jangan lupa saya. hehe kak dina pandai menari pehlamak gempak wei. cheer semua masuk. um semoga berkekalan eh dengan boiplen hehe seorang kakak yang penyayang kepada aya dan kak wan hehe KREATIF NAK MAMS OMG note kak dina ada satu kat saya hehehehehe jumpa kat mana tah. lawa gila header dia hehe. Kak dina lawaa. Hati lembut, sensetip. Senang jugak nangis en? ehehhe macam kita :3 lbnl, jangan pernah lupa puteri kencana okay? next year datang lah kalau kitaorang ada performance ke apa eh eh eh hehehe ily kak dina xxx "
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.