Meowmeow :3
It's already 22.43 pm. Hmmm i think i should sleep early tonight. nnt susah nak bangun esok. nnt mata rasa penat. Hahhaa :D Hmm, this saturday kena ceramah kelas memandu yang for 6 hours! Magawaddddd :O tolonglahhh aku jumpa sesape kawan lama yang berjantina wanita. hari tu kesian aku, takde teman. ada saufi tapi dia kelas lain. Haihhh :( dah la budak lelaki ramai gila dalam kelas aku. bila rest je, ohmagawadd, bau rokok! aku paling benci orang merokok. kau nak mati cepat, jangan libatkan orang lain lahhh. aku tak nak kena bronchitis lagi. ni pun ada saki baki lagi bronchitis. haihhh, kenapalah nak smoking ? sedangkan korang tau rokok itu berbahaya. merbahaya adalah perkataan tatabahasa yang salah ye :D buat apa la membazir duit dengan hanya sekotak rokok. sehari dh hisap berapa. korang ni macam nak mati cepat pulak. jagalah kesihatan korang and juga orang sekeliling and lbnl OUR ENVIRONMENT! Kbye. no idea tetibe :D
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.