Dec 16, 2013

Two Six Six

# 11 Wan ( my SSP's petsis )

" Ok ini kakak aaa nama dia Nur Hannah Irdina Mad Jeli aka kakak iparku hehehehehe mula kenal tahun lepas amik jadi title pastu upgrade jadi petsis you are the best sister i ever had and i am already missing you like hell huwaaaaa nak sembang lagi dekat katil kak dina ehem excuse me lawa cheeleaders pastu lari laju nak mampos hehehe hicom rumah ruby ecewah dah empat line baik sangat sangat pandai masak ep calon isteri abang saya eh? hahaha jkjk pastu thank you untuk that hadiah birthday sanggup datang time birthday sebab time birthday tu cyber run and malam tu sakit kepala like hell huwaaaa apa lagi umm lawa tapi selalu deny it accept it that youre pretty and my mom loves you hihihi thank you layan saya hahaha untuk dua tahun huwaaaa tak sambut pun monthsary bulan 12 ni happy belated belated monthsary doakan saya untuk pmr 8as and i'll pray with my mom of course for you 9a+ in spm thank you selalu bagi chocolate indulgence and stuffs to me thank you for all these times thank you sebab ada time saya kesusahan and pujuk saya uish dah sepuluh line i've never had a big sister thank you for giving me that experience sorry lambat jawab this question sebab dah lama tak bukak ask fm huwaaa miss you yep and you are so much more . i love you sister next year jangan lupa visit huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa "

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.