Dec 10, 2013

Two Three Four :D

hey hello,

i got something funny news XD

Ada member Akmal Arif pergi bagitau kat member lain aku ni awek Akmal :D Buat lawak doe. Merepek siakkk :P Hanya sebab aku tweet dengan Akmal pasal aku kejutkan dia subuh dah fikir bukan bukan XD Apalah -,-" Aku ni mana layak dengan Akmal. Hahahahaha :D Sorry Akmal, aku tak boleh nak tolong :D Hahahaha, tak pasal pasal kena fitnah. Habisss lahhhh  :P

That's all. Kbye.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.