hey hello,
i got something funny news XD
Ada member Akmal Arif pergi bagitau kat member lain aku ni awek Akmal :D Buat lawak doe. Merepek siakkk :P Hanya sebab aku tweet dengan Akmal pasal aku kejutkan dia subuh dah fikir bukan bukan XD Apalah -,-" Aku ni mana layak dengan Akmal. Hahahahaha :D Sorry Akmal, aku tak boleh nak tolong :D Hahahaha, tak pasal pasal kena fitnah. Habisss lahhhh :P
That's all. Kbye.
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.