Dec 9, 2013

Two Two Eight

hey hello guys :)

i'm a bit sad today. actually happy je tadi but i don't know lah siapalah yang menyampah dengan dina dekat ask.fm marah pasal TUTTTT dalam blog aku ni. Sokay, TERIMA KASIH ATAS TEGURAN ANDA MALAHAN ANDA BUAT SAYA SEDIH DAN SAKIT HATI :'(  kalau nak benci aku sekalipun or menyampah dengan aku sekali pun tak perlu kau tanya kat ask.fm. aku tak kisah la kau nak tegur aku pape pun pasal sesape, tapi bukan dengan ayat yang kasar! kau ingat aku takde perasaan ke ?!! sorry ;a if aku ni macam ganggu boyfie orang ke apa. I AM SORRY. i didn't mean it. sorry, okay lepas ni aku tak kacau bf sesape. aku tak nak jadi friendly dah. sorry la aku friendly dengan semua orang. Papelah kau. sekali lagi terima kasih -,-"

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.