Jan 9, 2014

Two Eight Eight

hey hello :)

Don't know why, i always remember moment aku jumpa A time MAJAKA last year :D
lawak gila aku rasa.
cuba bayangkan, aku kat sebelah dia je, but kitaorang tak bertegur pun. LOL kann?
Padahal tersangatlah dekat aku dengan dia. aku time tu happy la nampak dia datang MAJAKA.
aku ajak ajak ayam je but dia dtg. Hahaha :D siapa tak happy en jumpa crush depan mata, lepas tu kat sebelah yg sangat dekat pulak tu.CRUSH KOT! Hehehe :)
lepas tu aku teruskan berjalan dengan kawan2 aku, dalam hati rasa nak tegur tapi  malu. Bhahahhahaha, sumpah tak boleh blah doe aku. LOL :P dalam hati asyik bercakap sendiri nak jumpa dia and took a picture with him :)
tetibe, time dekat depan hall, time aku tengah nak mengelak from my ex,Azam , OMG!
It's A! hahaha, so aku pun memberanikan diri tegur dia, "eh" dia pun "eh" Hahahaha, lepastu borak ah. dia dengan kawan dia, Zubair. then aku ckp la "jom ambik gmbar :)" dalam hati ni rasa gembira sesangattttt :D akhirnya, dapat bergambar dengan crush! for the first time :D Hahahaha, zubair yg ambikkan. but when aku nk ambik balik camera aku, zubair tu sentuh tangan aku, ishhh betapa geramnyaa aku dengan  si zubair tu. yelah, aku mana pernah disentuh oleh mana2 lelaki. lepas tu si zubair tu boleh pulak senyum je, no sorry at all. lepas tu A cakap la " kau ni nak menggatal pun agak agak ah. " si zubair tu selamba badak cakap " alaaa, sekali sekala takpe :) " dengan rasa tidak bersalah dia boleh cakap camtu. KUAJA -.-" aku pun marah la, " kau ingat aku ni jenis perempuan apa ?! " A time tu just ckp sorry kat aku :) awwwwwhhhh, gentlemannya dia.lagi la aku tambah suka dia. Heeeeee :) nampak tak disitu, maknanya dia bukan yg jenis suka mempermainkan perempuan :D Lepas tu, babai je la dia. then before SPM, aku ada la tweet kat dia pasal si zubair tu yg aku tak nak maafkan zubair tu. yelahh, maruah diri aku kott, bukan muhrim beb nak sentuh aku pehal kannn? lepas tu, A kemain backup kawan dia at the same time backup aku. Hahhaa:D see, baikkan dia ? dah la comel. Hahahha, LOL. Alaaa, itu semua kenangan bersama dia yg memang aku tak boleh lupa.but seriously la, selama ni aku tak pernah suka budak SAS but after eksplorasi, aku rasa seronok kawan dengan budak SAS, yelah sebab groupmate aku banyak cakap dengan aku :) Heeeeee :D lepas tu rapat dengan Farith. hahaha,sebab kontroversi dengan Akmal Arif. Hahahaha, sumpah lawak bila ingat balik. LOL :P but semua budak SAS yg aku kenal, semuanya baik and friendly :) annoying pun ada. cool. lagi cool dari sekolahh tuttt. sekolah tuttt tu bajet macho je :P Puiii, sweet talker. Hahaha :D Pape pun, it's hard for me to say this but i miss him so much. rindu nak text dengan dia :')

Kbye :D

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.