Bila kita suka kat seseorang tu kan,
cuba fikir kenapa kita sukakan dia. aku maksudkan kat sini is like,
crush la.
bg aku, aku crush kat A firstly is sebab dia baik :)
then, dia sangat cool.
and i love when he smiled.
sangat comel :3
handsome? takdelah. dia biasa2 je :)
his attitude yg membuatkan aku suka kat dia :)
papepun, aku akan tunggu dia sampai la dia ada awek or takpun dh ada isteri.
tak nak mengharap pun tapi biasalah, lumrah seorang wanita kan?
aku actually tengah mengharap kat dia.
walaupun akmal dengan farith suka kenakan aku pasal A siap sampai isteri,
aku suka je and aku meng-amin-kan juga kata2 mereka.
tak pikir pun sampai couple, just a marriage :)
i don't know why, i really love him. aku sayang sangat sangat kat A.
ni pun tengah rindukan dia yang PLKN kat tawau sabah sana tu.
hope he's doing fine there :) entah la. hati ni risau bebenor dekat dia.
tah dia okay ke tak.rindu nak kejutkan dia solat subuh.
hahaha, kbye.
Muahhhhh
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.