Hello people :)
Wanna know whattt?
i have already told A the truth that i have crush on him.
Hihihihi :D
i feel so happy this morning:)
but unfortunately, A anggap aku like his own sister.:/
But sokay, i dont feel like kena reject sebab dia still anggap aku macam kakak dia:)
so whatever it is, i still crush on him ;)
aku sanggup dia.
yang aku rasa bahagianya, dia act cool je lepas aku luah kat dia :)
siap text lama2 dengan aku before dia berlepas pergi Tawau, Sabah for PLKN.
so i kinda miss him so much. dah tak kejutkan dia lagi waktu subuh :(
aku suka dengar suara dia bangun tido, comel :3 Hahaha
Kbye.
Wanna know whattt?
i have already told A the truth that i have crush on him.
Hihihihi :D
i feel so happy this morning:)
but unfortunately, A anggap aku like his own sister.:/
But sokay, i dont feel like kena reject sebab dia still anggap aku macam kakak dia:)
so whatever it is, i still crush on him ;)
aku sanggup dia.
yang aku rasa bahagianya, dia act cool je lepas aku luah kat dia :)
siap text lama2 dengan aku before dia berlepas pergi Tawau, Sabah for PLKN.
so i kinda miss him so much. dah tak kejutkan dia lagi waktu subuh :(
aku suka dengar suara dia bangun tido, comel :3 Hahaha
Kbye.
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.