I think it has been a long a time i haven't updating this blog. Jyeahhh, i'm trying to type in english because i want to improve myself in english.
I'm not good in english tho :) btw, driving class is over! And and , the JPJ test was great! SAYA LULUS. Haaa, ni nak cerita. Nak bm jap. Tau tak time test jpj tu cuak mmg cuak. But then, aku kena buat bhgian 2 dulu which is kat litar. Alaaa, yg naik bukit, reverse parking and parking 3 penjuru tuuu. Nyehehehe, okay itu lulus dengan jayanya! Tip top habis la. Syukur alhamdulillah Allah bagi rezeki kejayaan ini :)) then, jalan raya. Nak tau, aku dpt org jpj perempuan yg semua org tk suka. LANGSUNG TAK SENYUM! Perghh, stress doe dengan dia. Dh la marah aku. Biarlah lambat asal selamat. Bengong punya orang. Jalan rosak kena la slow. Apa la! Nampak sgt bwk kereta main taram je. Tah2 kereta dia selalu rosak. Bhahahaha, ishhh tak baik ah dina. Ampun ya ampun. Then tgh drive aku tanya la jalan 1 ke 2. Lps tu dia mrh aku, " awak bawak je kereta ni boleh tak? Nanti biar saya bagitau awak!" Tgh drive ni, tetibe dh nk dkt simpang dia suruh aku kanan. Gila ke apa dia ni! Kelam kabut ah aku nak tukar gear signal lagi. Bangang punya JPJ ! Kat situ aku dh down. Down gila. Dh la jln shortcut. Aku tk prnh lalu. Mcm siot. Dah la, pape pun. Aku lulus semuanya. Alhamdulillah. Tapi still tak puas hati dengan JPJ tu. Dh la aku bg salam jawab serius je. Agak agak ah nak serius. Serius bertempat la der. Erghhh. Kbye. Kepada yg nk test JPJ, all the best. Berdoa la korang tk dapat org JPJ mcm aku. Hahaha

No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.