Dah lama tak update :) actually tak best la update by phone -.- tapi terasa nak update gak sebab broadband mcm bangang, iphone ni pun bukak hotspot pun tak boleh detect dkt laptop --' memilih betul iphone ni 😑
So yeah, yess i have a crush. Aku rasa dh banyak kali aku ckp pasal dia. Wanna know what, malam tadi i dreamt of him :)) best gilaa mimpi tu. Dalam mimpi tu aku kahwin dengan dia, ya Allah kalau la mimpi tu jadi kenyataan alhamdulillah :D no doubt, i'm really really really love him ♥️ sokay, i can't be his girlfriend but i hoping to be his wife XD sorry la nampak macam psycho but aku terus terang. I don't wanna him know how was my feelings to him. I just hoping to be his strength, be by his side whenever he needs me. I think la, dia la satu satunya crush aku yg jenis watlek je tau aku suka dia. Yes, aku yg confess kat dia. Aku confess time before dia pergi plkn. Yelah dia plkn kat tawau. Jauhhhh 😕 sebenarnya terpaksa, hahaha XD happy la juga bila setiap weekend dia akan text aku 😘 then, and aku pn dpt tau yg dia dh tau aku crush kat dia before aku confess lagi. Yeah, aku berani je nak confess walaupun boleh je kena reject. Hahahahaha :D but wanna know what, 'A' ni dia lain. Walaupun nampak macam reject tapi aku tak terasa so i decide still crush on him. Tak salah kita tunggu kan? Sejak watch Playful Kiss, aku nak jadi macam Oh Ha Ni yg crush dekat Baek Seung Jo selama 4 tahun & finally rupanya Baek Seung Jo dah lama suka Oh Ha Ni 😍👍 so NEVER GIVE UP CRUSH ON 'A' 😘 segalanya ketentuan Allah right? Aku hanya mampu berdoa kepada Allah agar jodoh aku dengan dia didekatkan dan dipertemukan. Aku tak boleh nak sayang lelaki lain selain dia i mean selain my dad and brother laa -.- kbye. To be continued :)

No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.