Mar 31, 2014

Three Two One

hey guys!

it has been a while i haven't updating this blog. i'm too busy la.
but i never forget this friend la. sebab blog ni setia dengan aku dah lama. HAHAHA -.-
semua orang banyak tanya aku aku ada boyfriend ke and paling aku tak suka pasal A!

people, aku dengan A cukup sekadar kawan wehhhhh T_T aku dah tak crush kat dia. enough is enough. And about boyfriend, buat masa ni mmg takde. Malas ah nak ada buat masa ni. tengok ah hati aku buka bila. Hahaha, bajet hot pulak aku ni.Sorry, mohon jangan bash di ask.fm .

cakap pasal ask.fm, tau tak actually kan aku heartless tau orang nak bash2 aku kat ask.fm . seriously la, to me aku dah bosan and that person yg bash orang ni is actually pengecut. taknak tegur face to face. berani di laman sosial je. Puiiiii :P

idk why, after aku dah tak crush dekat A, aku rasa lain.tahh, aku taktau rasa apa ni.idk why. sedih la juga sekrang dah takde dah dia text aku mcm awal tahun kan (PLKN) . lepas plkn, ramai dah berubah. alaaa, aku pn dah berubah. Apa la, people change! But, why not dia text aku even dah habis plkn. okay i get it. aku ni hanya sebagai bahan kau tak bosan. sorry lupa pulak.Hahaha :D  Okay, aku terasa actually and sepatutnya aku tak patut crush dekat kau. so that kita boleh teruskan friendship ni ye dok? okay, it's my fault. sorry dude :/ kau tak salah pape, lekk ah :))

mungkin ada hikmah Allah pertemukan aku dengan kau. Satu, aku dapat kawan dengan kau :) dua, aku dapat kenal dengan kau. tiga, aku dapat kenal lelaki jenis camne kau ni. empat, entahh aku taktau. rahsia Allah semua ni :))

so that's all! to be continued-

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.