heyyy :)
How's life dude? Nothing to be shared today :P No lah, just kidding. kalau takde benda nak share takde maknanya aku nak update blog ni kan ?
Starting from yesterday, I'm home alone but I'm so happy sebab drive sorang sorang pergi beli bahan2 nak masak. Heeeee :D it's kinda fun la. drive alone. dengar radio kuat kuat :) no one nak kacau aku. Hahahaha :D Kenikmatan drive sorang sorang (Y)
Ohho, btw aku beli slimming coffee from Nieysa. mula2 tak berminat pun but macam interesting memandangkan aku tersangatlah berat nowadays dduk rumah. berat aku 59.5kg kottttt! gila ke apa. walaupun bmi aku normal, aku tak puas hati gak.ibu pulak asyik cakap aku montel. bandingkan aku dengan ibu. fineee, ibu 54kg. sgt jauh dgn aku. tapi aku lagi tinggi. muahahhaa XD so I decide nak try product kuruskan badan tu. Nieysa cakap tak bahaya. lagipun aku dh tgok dah list ingredient dalam that product. dh la effective. lagi la aku nak try. tak kira aku nak kuruskan badan aku gak. esok dah dapat produk tu sebab aku dah bank in hari ni. walaupun aku ambik that product, workout aku masih berjalan. hidup kena sihat kan? :) lagi pun this thing just nak bagi buang segala toksik dalam badan. so I'm okay with it :)) tengok ah nanti, aku kurus juga! just wait and see.
you know what kenapa sampai aku sggup beli tu, sebab aku stress dengan sekeliling aku.bila keluar, people keep comparing me with my mom and sister.
"Ni adik ke kakak? laa adik ke. kenapa adik lagi besar dari kakaknya? "
"Anaknya lagi besar dari maknya"
"mana satu adik, mana satu kakak? laa yg besar ni adiknya ke? keciknya kakak"
Hey people, memang sedap mulut cakp depan aku. sakit hati doe T_T Stress dengan aku makin gemuk :( aku boleh kena kemurungan gak ni.tapi aku bukan jenis orang yg camtu. walaupun kuat diluaran, tapi dalam aku sangat lemah. tapi dalam kehidupan kita tak boleh nak tunjuk orang yang kita sedih ke apa. biar orang taktau kita ni sedih ke apa, sentiasa Nampak happy bila depan orang itu lagi bagus (Y) biar senyumanmu cover everything. this is what I learn daripada tarian dulu. so much thing I learnt daripada join tarian dulu. no regret at all. ibu dengan kakak aku senyum je la orang puji camtu. aku? dalam hati panas je -,-"
harap2 la produk tu berkesan dekat aku. aamiiin :)
-to be continued-
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.