May 22, 2011

MHI :D

pada tarikh,16 Mei 2011,
Budak- budak Koir Sekolah Seri Puteri,Cyberjaya telah dijemput
ke Sri Pentas TV3 sempena Sambutan Hari Guru:DD

*awat ayat aku cam nak buat laporan je?haha:DDhambar gila:P

best gila hari tu aku pergi Sri Pentas:)Akhirnya,dapat juga peluan
g aku nak jumpa artis tempatan.I mean CERTAIN je, at least aku jumpe jugak kan?

masa hari tu,aku dapat jumpa Danny X-Factor,but die ni aku terserempak camtu jgak same goes to Adibah Noor,Khabir Bhatia.yang ni aku just terserempak je dengan diaorang.

but Kak Wardina Safiyyah && Abang Ally Iskandar ni aku ambik gambar sekali dengan diaorang:)
dieorang ni Sporting gila la ++ dieorang pon baik dengan kiteorang,tak sombong sangat.
&& aku ambik gambar gak dengan Abang Fitri Yahya*pengacara MMA kiteorg hari tu* && aku sempat juga bergambar dengan Abang Helmi Yusof,die ni ade gak dalam
MHI,sometimes la.

tapi dekat sana kiteorang ade KONFLIK,dimana kiteorang yang Form 3 and form 4 sangat-sangat lah bengan dengan Form tuttttttttttt.aku tak nak la mention batch mne,tak pasal pasal pulak dieorang maki hamun aku pulak:DD
mana taknye,malam before kiteorang pergi MHI tu,kiteorang ade parctice la dekat hall:P then
practice practice,kiteorang bincang pasal ape yang Do's and Dont's bila dah kat sana.aku ingat seorang minah ni,die cakap camni:

"ehh,aku tak nak ea bila korang kat sana menggedik-gedik memalukan sekolah.aku tak nak korang macam MMA hari tu,waiter je kot!tengok kiteorang,dapat Bangla,terketar ketar serve untuk kiteorang,ishhh,aku tak tau la korang ni.dengan waiter pon korang nak menggedik.siap ambik gambar pulak tu.esok,sape yang gedik,siap ar korang.aku report kat Miss Nani"

-ehemmm,hello.kalau korang JEALOUS dengan kiteorang(form 3) time MMA cakap je la.OBVIOUSLY korang jealous but just deny it,rite? ye la,table kiteorang kan dapat waite
r yang Handsome and Cute cam Nickhun pon ade :DD

then MHI tu pulak aku tengok,dieorang pulak yang MENGGEDIK TERLEBIH:P memang aku masa tu rasa macam nak mencarut je.aku dalam hati dah cakap WHAT THE HELL dah.dieorang gedik nak mampos nak cakap orang.aduhh.then dieorang actually masa tu nak ambik gambar dengan Abang Ally Iskandar but dieorang malu :P

aku ape lagi,masuk je la.mintak nak ambik gambar dengan Abang Ally dengan sopan dan lemah lembut kot.then,kiteorang selamba je ambik gambar dengan sape sape je tyme tu.lantaklah.we have the camera so just take a picture suda.

then after habis programme tu masuk bas,aku terdengar la ade s
uara seorang minah senget ni berkata,

"hishh,form 3 dengan form 4 menggedik doe.aku tak suka la"


-hello!excuse me,korang ni kenapa hah?jealous sangat dengan kiteorang tu kenapa?kiteorang tak kacau korang,so tak yah la nak kacau kiteorang pulak!pehal?!


yes i am,aku memang budak yang tak tahu malu but at least aku tau jaga maruah dan martabat diri aku ni!


pergi mamp la kau perempuan perempuan GILA:P


aku just nak cakap :






*sape terasa,sorry to say that's mean korang memang yang buat tu kan?
GO DIE!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.