May 14, 2011

MMA :)

malam tadi pada pukul 8.30 malam start sudah MAJLIS MAKAN AMAL (MMA), Sekolah Seri Puteri,Cyberjaya
dihadiri oleh tetamu kehormat kami ,
perdana menteri malaysia yang kelima, Tuan Sri Abdullah Badawi and isterinya,
Puan Sri Jeanne Abdullah:)

artis yang hadir,
Noraniza Idris,Sohaimi Mior Hassan,Altimet dan juga sape tah aku pon tak ingat:DD
*sorry

and aku pergi MMA ni under KOIR :)ohh this year aku tak pergi ngn family coz maybe aku pergi my sister's batch punye MSK:)

ohh about the MMA last night it was a great awesome bertempatkan di HOTEL MARRIOTT Putrajaya :)

sumpah la hotel mmg grand gilew gilew*bhse rempit gile.

MMA kiteorg kali ini,setiap satu table ade seorang shj waiter or waitress and aku pnye table
dpt waiter yg comel!haha:DD comel giler doe waiter table aku,mke die sumpah ade la sikit cm mke nickhun(2PM) :)
sumpah comel giler,tapi aku tk suke die sgt, arfa je la yg ske tgk die.tapi seriously aku la ckp die sgt comel.aku ske seorg abg PA sistem die pki baju t-shirt hitam.mke die cm seorg pemain bola sepak tapi aku tk ingat spe.die boleh thn hensem.
ohh nme waiter kiteorg ialah CHEN YUAN :)arfa jangan kembang:DD


mmg awesome giler lah MMA:)dpt jmpe PM dpn mte aku,artis dpn mte aku.act,shahir jd artis jemputan kiteorg tp die tak dpt dtg :(sedih giler.

tak pe tak pe.satu hari nnt aku jmpe gak die :DD

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.