malam tadi pada pukul 8.30 malam start sudah MAJLIS MAKAN AMAL (MMA), Sekolah Seri Puteri,Cyberjaya
dihadiri oleh tetamu kehormat kami ,
perdana menteri malaysia yang kelima, Tuan Sri Abdullah Badawi and isterinya,
Puan Sri Jeanne Abdullah:)
artis yang hadir,
Noraniza Idris,Sohaimi Mior Hassan,Altimet dan juga sape tah aku pon tak ingat:DD
*sorry
and aku pergi MMA ni under KOIR :)ohh this year aku tak pergi ngn family coz maybe aku pergi my sister's batch punye MSK:)
ohh about the MMA last night it was a great awesome bertempatkan di HOTEL MARRIOTT Putrajaya :)
sumpah la hotel mmg grand gilew gilew*bhse rempit gile.
MMA kiteorg kali ini,setiap satu table ade seorang shj waiter or waitress and aku pnye table
dpt waiter yg comel!haha:DD comel giler doe waiter table aku,mke die sumpah ade la sikit cm mke nickhun(2PM) :)
sumpah comel giler,tapi aku tk suke die sgt, arfa je la yg ske tgk die.tapi seriously aku la ckp die sgt comel.aku ske seorg abg PA sistem die pki baju t-shirt hitam.mke die cm seorg pemain bola sepak tapi aku tk ingat spe.die boleh thn hensem.
ohh nme waiter kiteorg ialah CHEN YUAN :)arfa jangan kembang:DD
mmg awesome giler lah MMA:)dpt jmpe PM dpn mte aku,artis dpn mte aku.act,shahir jd artis jemputan kiteorg tp die tak dpt dtg :(sedih giler.
tak pe tak pe.satu hari nnt aku jmpe gak die :DD
dihadiri oleh tetamu kehormat kami ,
perdana menteri malaysia yang kelima, Tuan Sri Abdullah Badawi and isterinya,
Puan Sri Jeanne Abdullah:)
artis yang hadir,
Noraniza Idris,Sohaimi Mior Hassan,Altimet dan juga sape tah aku pon tak ingat:DD
*sorry
and aku pergi MMA ni under KOIR :)ohh this year aku tak pergi ngn family coz maybe aku pergi my sister's batch punye MSK:)
ohh about the MMA last night it was a great awesome bertempatkan di HOTEL MARRIOTT Putrajaya :)
sumpah la hotel mmg grand gilew gilew*bhse rempit gile.
MMA kiteorg kali ini,setiap satu table ade seorang shj waiter or waitress and aku pnye table
dpt waiter yg comel!haha:DD comel giler doe waiter table aku,mke die sumpah ade la sikit cm mke nickhun(2PM) :)
sumpah comel giler,tapi aku tk suke die sgt, arfa je la yg ske tgk die.tapi seriously aku la ckp die sgt comel.aku ske seorg abg PA sistem die pki baju t-shirt hitam.mke die cm seorg pemain bola sepak tapi aku tk ingat spe.die boleh thn hensem.
ohh nme waiter kiteorg ialah CHEN YUAN :)arfa jangan kembang:DD
mmg awesome giler lah MMA:)dpt jmpe PM dpn mte aku,artis dpn mte aku.act,shahir jd artis jemputan kiteorg tp die tak dpt dtg :(sedih giler.
tak pe tak pe.satu hari nnt aku jmpe gak die :DD
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.