Jun 26, 2011

Sports Day :)

semalam sports day sangat fun bagi aku*taktau la org lain punye persepsi macam mana.
haha:DD

ohhh,ruby cheerleading dapat FIRST!weeeeeee:)

sangat seronok and malam tadi,kiteorang yang cheerleaders buat cheer for the LAST :'(
sedih giler and then,kak Diddy sarungkan medal sorang sorang.sangat sedih gila.

rasa cm nak cheer lagi :DD but now,i have to focus on PMR pulak*bajet study je.

but my 200m event,aku kalah.tak larat dah lah.penat sangat.

tapi kan kan kan,Senior CHEERLEADERS RUBY last year datang but tu certain je.
cm Kak Liyana Mazlan (Captain Cheer), Kak Amalina Rashdi,Kak Azin and Kak Hannan (my CS) !

sumpah best giler,and aku sempat bergambar dengan CS aku je,tak sempat nak bergambar dengan Kak Liyana Mazlan.sedihh:'(

but bila kiteorang dah nak cheer,dieorang cakap good luck kat kiteorang and aku lagi bertambah semangat :DD

sape tak suke kalau senior last year bagi moral support ?

teeeeeheeeeeeee:)

okaylah.i better go now :)



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.