Jun 24, 2011

Week of Sports Day;

yeah,as all SSPian know that tomorrow is the Sports Day:O

memang cuak la kan bila dapat tahu esok dah nak sports day.
tambah tambah lagi aku.masuk cheer dengan 200m event.
cheer,memang aku fokus nak mampos but 200m?
LANGSUNG TAK PRACTICE:O

entah pape lah aku ni.hanya berdoa je lah.malam ni of couse semua org busy utk
prepare for sports day esok.

aku harap ada practice for athlete,mmg sume atlet dh practice,aku je yang BELUM:DD

okaylahhh.gtg :)


*wish me luck okayy?

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.