begini ceritanya ;
pada Hari Jumaat bertarikh 3 Jun 2011,pada pukul 9 pagi sampai pukul 11 pagi,
aku kena pergi tuisyen Teacher Ranjini :)
kebiasaannya aku pergi sekali dengan kakak aku,Wani tetapi kali ini aku KESEORANGAN :'(
Wani dah pergi Turkey and Saudi Arabia for 2 weeks,bkn belajar kat sane lah!die pergi under International School Programme ;)rindulah jugak kat die ni,yelah.mane pernah kiteorang BERPISAH sejauh ni :'(i miss you,sis.
dah dah dah.bertouching pulak.kita sambung balik.
then,aku ambik la tempat duduk aku.wahhhh,ramai giler budak Form 4,form 3 berapa ketul je.sebelah aku budak lelaki Form 4.
then,aku tak tersangka pulak ade Naqhi kat sini:DD die tak perasan aku,takpe takpe.lagi bagus :DD then, aku poon buat lah keje aku :)
tetibe,aku terasa cm ade sepasang mata STARE aku lama gilaaaaaaa!nak tahu tak sape?
budak form 4 yangg ddk sebelah aku tu ! die stare aku thp mmg aku terpndg die, die baru pndg tmpt lain.aduihhhhh.menakutkan sungguh.ade jgak budak laki lagi sorg ni stare aku,hensem gak mamat tu tapi tak terpikat lahh aku:DD
masalahnya sekarang,bila aku nak buat esei,die tengok aku buat.bila aku nak hntar kat teacher buku aku,die pon ikut jgak smpi nak ddk sebelah aku.
siott ar.ingat aku ni ape.aku tak biasa la lelaki nk ddk sebelah aku even masa sekolah rendah pernah ddk sebelah lelaki tetapi sekejap sahaja:)
then bila aku ddk tempat aku balik,die sengaja je kaki die tu terkena kaki aku.bukan nak cakap sorry ke ape,aku yg kena cakap dengan muka aku yang dh merah padam sebab malu :3
aku tak suke LELAKI sentuh aku,fyi suami aku je yang boleh sentuh aku,okayy.
then,aku pon balik pukul 11 tu.die pon sme ;P erggghhhh,tensionnye lah aku.die STARE lagi!aduihhhh.fuhhhh,nasib baik abang aku datang :)
then aku kena tuisyen lagi balik kul 2 smpi pukul 4 petang.
yeay,dia TAKDE!weeeeeeeeee:) tapi ade ramai kawan kawan lama kakak aku.ade sorg je budak lelaki,itupon kawan kakak aku dulu, Lokman Mansor :D
then aku dapat buat kerja dengan amannya ;)
then,sampai pukul 4,budak tu DATANG!tidakkkkkkkkkkkkkk.masa tuh tmpt ddk penuh,so die tggu kat luar.ni yg aku takut ni.die dh nmpk aku dh kt dlm,die TERSENYUM je!geli doe aku.ingat aku ni GF die ke?sorrrryyyy la,you are not my taste la:P
then,aku pon kluar.yang aku tak sukenye,aku pakai kasut pon die nak stare.then,aku tunggu abang aku datang so aku call lah abang aku.die STARE lagi!aduhhhhh,aku call pon die nak stare ke?pelik betul la lelaki macam ni.abanggggggggggg!cepat lah datang.dah tak tahan dah ni.dalam massae 5 minit cmtu,datang jugak abang!yeah.
kiteorang terus pergi main BOWLING kat Kuala Selangor :)
first time main laaaaahhhhhhhh.okay lah,tapii aku tak larat nak angkat bola even bola yang paling ringan pon aku tak larat.tangan aku KECIK laaah.kat sane ade gak MAMAT MAMAT YANG GILA.aku kena kacau dengan mamat mamat kat sebelah lane aku.hello,i'm not that type of MURAH girl la!aku pon buat bodoh,abang aku pon buat bodoh gak.dieorang tak habis-habis panggil nama aku ;( erghhhhh,tambah tension balik.bila aku nak ambik bola,ade la certain drpd dieorang SENGAJA nak kenakan tangan dieorang kat tangan aku!erghhhhhhhhhhhhh.
please lah.aku tension la dengan LELAKI camni.STOP IT lahhh!
then,keputusan bowling itu,abang aku yang menang.of course lah,aku baru first time main :)
i think i should stop now.buh-byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:)
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.