The day is today !
warghhhhhhhhhhh !
last night , aku tak boleh tidur lena . asyik memikirkan apa yang akan terjadi dengan result aku tu ?
aku takut aku akan hampakan parents aku and jugak teachers SSP .
adoooih . cuak nya tak terhingga .
malam tadi , even pakai penutup mata untuk tidur tu pon aku still tak boleh nak lelapkan mata aku yang sepet ni :(
woah ! takutnya . pagi ni aku pakai baju camdee yang turquoise :') rindu korang .
jap lagi , tukar pakai baju kurung pulak . aduh , cuak gilak !
hope so , I get the big 8A's :)
amin :)
okay , getting ready . love you guys <3
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.