Dec 21, 2011

Tomorrow ,

sumpah aku rasa cuak gila ah untuk esok .

pray for me to get the big 8A 's : )
takut gila lah sekarang .

tinggal lagi berapa jam je ni .
aku nak tido pon tak boleh sebab asyik memikirkan hari esok .
kalau aku tak dapat 8A , mesti parents aku and teachers semua kecewa .
yelah sebab aku tak dapat capai apa yang diaorang harapkan .
diaorang dah bagi macam macam dah , segala galanya untuk berjaya untuk PMR ni .

Ya Allah , kau tenangkanlah hati hambamu ini . Kau berikanlah keputusan PMR ku 8A Ya Rahim.
Hanya kepada Engkau lah aku memohon pertolongan .


macam mana aku nak tido ni ? mata tak boleh nak pejam .
InsyaAllah i can get the big 8A's :)

love you guys <3

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.