sumpah aku rasa cuak gila ah untuk esok .
pray for me to get the big 8A 's : )
takut gila lah sekarang .
tinggal lagi berapa jam je ni .
aku nak tido pon tak boleh sebab asyik memikirkan hari esok .
kalau aku tak dapat 8A , mesti parents aku and teachers semua kecewa .
yelah sebab aku tak dapat capai apa yang diaorang harapkan .
diaorang dah bagi macam macam dah , segala galanya untuk berjaya untuk PMR ni .
Ya Allah , kau tenangkanlah hati hambamu ini . Kau berikanlah keputusan PMR ku 8A Ya Rahim.
Hanya kepada Engkau lah aku memohon pertolongan .
macam mana aku nak tido ni ? mata tak boleh nak pejam .
InsyaAllah i can get the big 8A's :)
love you guys <3
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.