Haishh , tinggal lagi 2 hari je untuk aku nak ambik result PMR .
cuak gila ah !
aku tak mampu untuk buat apa apa tapi hanya mampu untuk berdoa kepada Allah kerana
Dia sahaja lah menentukan takdir aku .
InsyaAllah , aku boleh dapat 8A .
amin ~
tapi , entah la . aku still rasa risau . kalau aku tak dapat 8A , kesian parents aku .
mesti diaorang kecewa dengan aku .
aduhh , cuak gila ah . esok dah hari rabu dan lusa , WAHHHH !
cepatnya masa dah berlalu.
but , Insya Allah i can get the 8A'S !
amin :)
to all PMR CANDIDATES 2011 , pray all of you all the best .
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.