Dec 20, 2011

Guess what ?

Haishh , tinggal lagi 2 hari je untuk aku nak ambik result PMR .
cuak gila ah !

aku tak mampu untuk buat apa apa tapi hanya mampu untuk berdoa kepada Allah kerana
Dia sahaja lah menentukan takdir aku .

InsyaAllah , aku boleh dapat 8A .
amin ~

tapi , entah la . aku still rasa risau . kalau aku tak dapat 8A , kesian parents aku .
mesti diaorang kecewa dengan aku .

aduhh , cuak gila ah . esok dah hari rabu dan lusa , WAHHHH !
cepatnya masa dah berlalu.

but , Insya Allah i can get the 8A'S !
amin :)

to all PMR CANDIDATES 2011 , pray all of you all the best .

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.